Tellimistingimused

E-sisustuse  e-poe üld- ja tellimistingimused

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1. Tingimused kehtivad kõigi isikute ja ostukeskkonna E-sisustus.ee (edaspidi E-sisustuse e-pood) omanik Sumering OÜ vahel E-sisustuse e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-sisustuse e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Sumering OÜ on õigustatud E-sisustuse e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje www.pood.e-sisustus.ee kaudu. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.pood.e-sisustus.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teie ja Sumering OÜ vahel tekkinud õigussuhtele Teie poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

2. Hinnad

2.1. E-sisustuse e-poe hinnad kehtivad arve tähtajalise tasumise puhul vastavalt punktis 4 sätestatule.

2.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta. Samuti võite muuta toote tellitavat kogust. Tehtud muudatuse kinnitamiseks klikkige nupule „Uuenda ostukorvi“. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige lingile „Edasi”. Teid suunatakse tellija andmete leheküljele.

3.2. Tellija andmete lehel sisestage nõutavad andmed ning klikkige nupule „Jätka ostmist”. Teid suunatakse tellimuse kinnituse ja makseviisi valiku leheküljele.

3.3. Olge tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

3.4. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Sumering OÜ arvelduskontole.

4. Toodete eest tasumine

4.1. Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis.

4.2. Toodete eest on võimalik tasuda:

1) Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, LHV Pank, Nordea, Danskebank, Krediidipank).

2) Tellimuse eest saab tasuda  krediitkaardiga (Visa, MasterCard)  

3) Arvega – klikkides tellimuse kinnituse leheküljelKauba eest tasumine arve alusel / Payment according to invoice“ – mille järel teile saadetakse e-mailile tellimuse kinnitus. Arve saadetakse Teile e-mailiga peale ostusumma tasumist, soovi korral varem.

Kõik e-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes.

Makse teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.”

4.3. Tellimus tühistatakse juhul, kui  ostusumma ei ole 5 päeva jooksul laekunud.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt Tingimuste punktile 3.4. toimetatakse tooted Teile kohale Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud elektronposti või kontakttelefoni teel eelnevalt kokku lepitud ajal.

5.2. Tooted koos eestikeelse kasutusinfo ja muude toodete juurde kuuluvate dokumendid edastatakse koos tootega või elektrooniliselt e-posti teel.

5.3. Juhul, kui Teie poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Sumering OÜ ei vastuta, teatame sellest Teile Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti teel 3 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punktile 3.4. ning ühtlasi anname teada Teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Te kaotate toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Teil õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1. ja 6.3.) ning Teie poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse. Tellimisel toote osas saadame teile ettemaksu arve.

5.4.Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.

5.5. Kui Teie poolt ostetud toodete hind tuleb üle 999 €, siis kauba tarne on TASUTA!

  • Tulen ise järgi – Tallinn (Tasuta) 
  • Tulen ise järgi: Jõhvi (suured tooted) (Tasuta)
  • Tulen ise järgi: Tartu (suured tooted) (Tasuta)
  • Tulen ise järgi: Kuressaare (suured tooted) (Tasuta)
  • Postipakk llla SmartPOST (väiketooted): € 2.8€ – 6.2€ vastavalt kauba suurusele
  • Transport maja ette välisukseni: € 15.00
  • Transport maja ette: 2 ja rohkem toodet: € 20.00
  • Transport tuppa: 1 toode (Tallinnas ja Tartus): € 25.00
  • Transport tuppa: 2 toodet ja rohkem (Tallinnas ja Tartus): € 30.00
  • Põrandalaudade transport (tammeparkett ja põrandalauad): € 60.00
  1. Kui soovite Transporti koos paigaldusega, siis lisage Ostukorvi teenus:  “Vana kodumasina utiliseerimine ja uue paigaldus”. https://pood.e-sisustus.ee/shop/transpordi-teenused/vana-kodumasina-ara-viimine-ja-uue-uhendamine/ . Tranpordi valikute juures jvalige  “ Tulen ise tootele järgi (Tasuta)”, et ei lisanduks lisa transpordikulu.
  2. Soovi korral võite ise tootele järgi tulla meie Tallinna, Tartu, Jõhvi või Kuressaare lattu. Sel juhul on transport TASUTA (0 €)

5.5.1 Kaubale saab ka ise järgi tulla meie Tallinna kontorisse või transpordifirma OSC ladudesse (http://osc.ee/kontaktid/). Kättesaamisekoht märkida “Tellimuse märkused” lahtrisse ( nähtav peale “Mine kassasse” nupu vajutamist).
– Tallinna OSC ladu (Kalmistu tee 26f)
– Tallinna kontor – NB! ainult väiketooted! (Pärnu mnt 141, Delta Plaza II korrus, kella 9-17)
– Tartu OSC ladu (Ravila 51)
– Jõhvi OSC ladu (Tartu põik 2h)
– Kuressaare, firma HM Grupp Saare OÜ, (Raekoja tn. 10)

Enne kauba saabumist võtab Sumering OÜ esindaja Teiega ühendust, et täpsustada üle aeg ja koht kus kauba kätte saab.

5.5.2. Saartele transport ei sisalda ukse ette toimetamist. Ukse ette ja tuppa toimetamine tuleb eraldi tellida lisatasu eest e-posti teel: pood@e-sisustus.ee.

 

5.5.3 Tasuta transport alates ostukorvi summast 999€.  Kaup toimetatakse välisukse ette Teie poolt märgitud aadressile (Eestis).

5.5.4 Soome transport / Kuljetus Suomeen:
–  Helsingi DB Schenker terminal (Tikkurilantie 147, 01530 Vantaa)  25€ / tavaraa Helsinkin Vantaa DB Schenker terminalin (Tikkurilantie 147, 01530 Vantaa) 25€
– Itella SmartPost Finland postipakk kõikjale Soome (väiketooted) 18€. / Itella SmartPost Finland postipaketti Suomeen (pienkoneet) 18€.

Muude kohtade kohta küsi transpordi pakkumist!
For other transport options, please send us the price request to info@e-sisustus.ee.

5.6. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Sumering OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5.7. Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile pood@e-sisustus.ee või Sumering OÜ kontakttelefonile 6816980. Kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse.

6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Teil on õigus peale toodete eest tasumist kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates E-sisustuse e-poe elektronposti aadressile pood@e-sisustus.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto numbriga või helistades Sumering OÜ kontakttelefonil 6816980.

6.2. Peale toodete kättesaamist on Teil 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada või vahetada välja mõne muu toote vastu, saates E-sisustuse e-poe aadressile pood@e-sisustus.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbri, oma panga arvelduskonto numbri ning aadressiga, kus tagastatavad tooted asuvad või tuues toote E-sisustuse kontorisse. Toote tagastamisel kannab klient toote lattu saatmisega seotud kulutused kuni 10 EUR ulatuses (p. 6.5). Kasutamise tunnustega  toodete tagastusest on OÜ-l Sumering õigus keelduda.

6.3. Tellimuse tühistamisel punktis 6.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 6.2 sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa millest klient kannab toote tagasi saatmisega seotud kulutused kuni 15 EUR ulatuses (p. 6.5). Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele hiljemalt 30 päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest meieni, eeldusel, et olete sama tähtaja jooksul kauba tagastanud, v.a käesolevate tingimuste punktis 6.4., 6.5 ja 6.6 sätestatud juhtudel.

6.4. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (st. kõik tooted).

6.5. E-sisustuse e-poel on õigus tagastatava toote transpordikulu kuni 15 EUR ulatuses kliendilt küsida ning selles mahus tagastavast summast maha võtta.

6.6. Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud (i) asjaoludest, mis ei ole tingitud Sumering OÜ; ning (ii) toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on Sumering OÜ-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Teie poolt toote eest tasutud ning Teile tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Sumering OÜ Teile tasaarvestamise avalduse Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Te ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Teil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Teie ja Sumering OÜ vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

7. Garantii ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

7.1. Sumering OÜ vastutab Toote nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul arvates Toote ostukuupäevast teile üleandmisest juhul, kui need on konstruktsiooni, tootmis- ja materjalidefektid. Pretensioon tuleb esitada kirjalikult. Pretensiooni esitamise õiguse periood hakkab kehtima Toote ostukuupäevast. Garantii aluseks on ostu tõendav arve.

7.2. Sumering OÜ ei vastuta:

1) teie süül toote halvenemise/kahjustumise eest;

2) puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel;

3) toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

7.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Sumering OÜ kulul.

7.4. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.

7.5. Electrolux, AEG ja Zanussi garantii ja hoolduse pakkujate nimekirja leiab Electroluxi lehelt . Garantii (24 kuud) kehtib arve alusel.

7.6 Lisainfo Electroluxi üldgarantii tingimuste kohta: http://www.electrolux.ee/support/find-a-service-centre/http://www.electrolux.ee/Support/Warranty/. Kõikidele Electrolux Eesti AS poolt Eesti Vabariiki imporditud ja müüdud kodumasinatele saab esitada pretensioone 24 kuu jooksul käesolevas dokumendis toodud tingimustel ja korras.

Aeg algab kodumasina üleandmisest tarbijale (edaspidi nimetatud ka “ostja”), kusjuures eeldatakse, et üleandmise ajaks on originaalmüügidokumendilt nähtuv ostukuupäev.

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. Sumering OÜ vastutab Teie ees ja Teie vastutate Sumering OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Sumering OÜ ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Sumering OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Sumering OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

9. Muud tingimused

9.1. Kõiki E-sisustuse e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Ka Sumering OÜ-l puudub neile juurdepääs.

9.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

9.3. Teie ja Sumering OÜ vahel seoses E-sisustuse e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

9.4. Lyonessi kaardi soodustused ei laiene juba soodustusega toodetele ja sooduspakkumistele.

10. Diskleimer

10.1. Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

10.2. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab Sumering OÜ endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul.

10.3. E-sisustus jätab endale õiguse loobuda müügist kui tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 2000 EUR’i maksev pesumasin on müügis 20 EUR’iga on tegemist ilmselgelt veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).

10.4. Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale teie viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib E-sisustuse e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhtul E-sisustuse e-pood ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie klienditeeninduse telefonil 6 816980.

11. Lyonessi kliendile
E-sisustuse e-poest ostes kirjutada Lyonessi kliendi number Kassas Märkuste lahtrisse või saata eraldi meiliga. Peale tellimuse tasumist registreerime ostu Lyonessi süsteemis.
Korraga kehtib 1 soodustus. Kui kasutatakse ostmisel Lyonessi kaarti, siis lisaallahindlused ei kehti.